Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy Dzisiaj jest 13 lis 2019, 22:59

Regulamin forum


Po rejestracji i aktywacji konta przez admina, każdy nowy musi sie przedstawić (skąd jestem, czym jeżdżę itp.)

Jeśli chcesz się zarejestrować i nie masz zamiaru potem nic pisać, to się nie rejestruj - wszystkie konta użytkowników, którzy w ciągu siedmiu dni od pierwszego zalogowania, nie przywitają się (bądź nie napiszą żadnego innego posta), będą usuwane.

zasady te, wprowadzamy z dwóch powodów
- nie zależy nam na liczniku ilości użytkowników, a na ich jakości
- nie chcemy szpiegów oraz spamerów



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
 "JDM Meet Day" zlot charytatywny 
Autor Wiadomość
Stały bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2018, 16:57
Posty: 56
Lokalizacja: Jedlina Zdój
Post "JDM Meet Day" zlot charytatywny
Siema. Majstry ekipa Hondy Wałbrzych robi co roczny zlot powiększony o zbiórkę kasy dla chorego chłopaczka. Zasadniczo miałby być to zlot japończyków ale wiadomo że im więcej ludu tym lepiej. Daje znać może ktoś bedzie zamulał w domu to można podjechać spędzić czas z psyholami, pośmiać się itp. W planie jest jakieś ognisko itp. Wszystko ma być zorganizowane w Wałbrzychu na dziedzińcu hotelu Maria na szczawienku zdaje sie. Ponoć bedzie jakaś trasa po polach żeby można było polatać wozami które nie są przesadnie obniżone :D :D czyli tylko naszymi zdaje się. Wpadłem na pomysł że można by zrobić jak na pikniku dla Damiana jakieś przeloty po polach żeby troche dozbierać więcej ale zobaczymy jak to wyjdzie jak zmienie skrzynie w swoim i sam podjade zobaczyc jak to wygląda wszystko. Póki co daje znac moze ktos bedzie mial ochote wpasc. Jak bede wiedzial wiecej to bede pisal. Pozdro :D ponizej link do profilu chlopaczka dla ktorego organizowana jest zbiorka:

https://pl-pl.facebook.com/people/Ma%C5 ... 0110072351

_________________
Sex, drug's & rock 'n roll !!


05 sie 2019, 16:34
Wyświetl profil
Stały bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2018, 16:57
Posty: 56
Lokalizacja: Jedlina Zdój
Post Re: "JDM Meet Day" zlot charytatywny
Fajnie by było jakbym chociaż date wpisał :D 24 sierpnia i link do wydarzenia:

https://pl-pl.facebook.com/events/ulica ... 191736047/

_________________
Sex, drug's & rock 'n roll !!


06 sie 2019, 10:25
Wyświetl profil
Sudetyoffroad
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 20:54
Posty: 5300
Lokalizacja: Jedlina-Zdrój
Post Re: "JDM Meet Day" zlot charytatywny
My będziemy wtedy na rajdzie w Jeleniej, więc odpadamy, ale może ktoś będzie miał wolne :)

_________________
SJ413 86r po drobnych modyfikacjach, zwany Żółtasem
https://picasaweb.google.com/1170295200 ... Zbi7cvXuAE
https://picasaweb.google.com/104364141168163923931
http://www.youtube.com/user/jacachomik


06 sie 2019, 19:20
Wyświetl profil WWW
Sudetyoffroad

Rejestracja: 04 cze 2012, 22:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Świdnica
Post Re: "JDM Meet Day" zlot charytatywny
MY TEŻ U SIWEGO :(

_________________
DAREK.TEL-601854950.Samurai 1,3 92r.wtrysk lift +2 koła 32 cali kopia simexa przełożenia 5.125 to narazie tyle ale będzie jeszcze jakaś rzeżba


13 sie 2019, 23:27
Wyświetl profil WWW
Sudetyoffroad

Rejestracja: 04 cze 2012, 22:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Świdnica
Post Re: "JDM Meet Day" zlot charytatywny
Pewnie będzie lipa , z frekwencją tak jak u mnie na pikniku :shock:

_________________
DAREK.TEL-601854950.Samurai 1,3 92r.wtrysk lift +2 koła 32 cali kopia simexa przełożenia 5.125 to narazie tyle ale będzie jeszcze jakaś rzeżba


13 sie 2019, 23:30
Wyświetl profil WWW
Stały bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2018, 16:57
Posty: 56
Lokalizacja: Jedlina Zdój
Post Re: "JDM Meet Day" zlot charytatywny
spooko napisałem informacyjnie nic zobowiazujacego ja sam nie wiem czy bede miał wolne :D

_________________
Sex, drug's & rock 'n roll !!


15 sie 2019, 09:21
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 6 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF